Moto X3M
Moto X3M is een motorspelletje vol krankzinnige stunts. Probeer elke racebaan binnen een recordtijd uit te rijden en maak allerlei gevaarlijke sprongen. De 22 ritten zitten bomvol heftige explosies en extreme hindernissen!
Hoe speel je Moto X3M?
In dit stunt spelletje is het belangrijkste doel om heelhuids over de eindstreep te komen. Als je dat ook nog eens snel voor elkaar krijgt is dat helemaal mooi meegenomen. Spring op je crossmotor en overwin zelfs de meest bizarre hindernissen op deze 22 racebanen aan het strand. Zet je helm goed op en laat je motor op volle toeren draaien. Het wordt een wilde rit!
Race over de hellingen, spring de lucht in en maak voor- of achterwaartse salto’s. Door snel over de eindstreep te komen kun je per stuntbaan 3 sterren winnen. Gebruik de sterren om nieuwe motorfietsen en coureurs vrij te spelen. In de eerste paar levels valt het nog mee met de hoeveelheid dodelijke hindernissen, maar des te verder je komt, des te drukker en heftiger de stunts zullen worden.
Moto X3M strategie: tips en trucs
Door mooie stunts te doen kun je tijd van je eindscore afhalen. Je moet de stunts wel goed afronden door netjes op je wielen te landen, en niet op je hoofd. Ongelukken kosten je tijd, dus je mag af en toe best op de rem trappen. Soms loont het juist om vaart te minderen als je een nieuwe hindernis tegenkomt. Zo heb je tenminste tijd om te zien hoe je er het beste langs komt.
Als je bij je eerste poging geen toptijd neerzet is dat geen probleem. Je mag de levels zo vaak opnieuw proberen als je wilt. Zo kun je uiteindelijk iedere sprong helemaal perfect uitvoeren. De stoplichten die je onderweg tegenkomt zijn checkpoints. Als je coureur onderweg wordt opgeblazen of van de motor wordt geslingerd, kun je vanaf het stoplicht weer verder rijden.
Moto 3XM serie
Moto 3XM is deel van een serie. Deze aflevering speelt zich af aan het strand, en iedere andere aflevering heeft ook een uniek thema. Vind je dit spel leuk, probeer dan ook de andere spellen uit deze motorcross serie.
Moto X3M
Moto X3M 2 (nu niet beschikbaar)
Moto X3M 3 (nu niet beschikbaar)
Moto X3M 4: Winter
Moto X3M 5: Pool Party
Moto X3M 6: Spooky Land
Publicatiedatum
Moto X3M verscheen voor het eerst in mei, 2015.
Developer
Dit spel werd ontwikkeld door MadPuffers.
FAQ - Veelgestelde vragen
Hoe kan ik nieuwe motorfietsen en coureurs vrijspelen in Moto X3M?
Om nieuwe motorfietsen en coureurs vrij te spelen, moet je sterren winnen. Dit doe je door snel over de eindstreep van elke stuntbaan te komen. Per baan kun je maximaal 3 sterren winnen, die je vervolgens gebruikt om nieuwe motorfietsen en coureurs te ontgrendelen.
Zijn er tips voor beginners om beter te worden in Moto X3M?
Begin met het beheersen van de basis: leer hoe je je motorfiets controleert en hoe je stunts uitvoert. Let op je snelheid; soms is het beter om te vertragen voor een hindernis om deze veilig te passeren. Oefen de levels meerdere keren om het parcours en de beste routes te leren kennen. En onthoud: goed landen na een sprong of stunt scheelt tijd op je eindscore.
Kan ik een level in Moto X3M opnieuw proberen als ik niet tevreden ben met mijn tijd?
Ja, je kunt levels zo vaak opnieuw proberen als je wilt. Dit geeft je de kans om iedere sprong en stunt te perfectioneren en zo een betere eindscore te behalen. Gebruik deze mogelijkheid om je vaardigheden te verbeteren en de perfecte tijd neer te zetten.
Wat gebeurt er als ik een ongeluk krijg tijdens het spelen van Moto X3M?
Als je een ongeluk krijgt en bijvoorbeeld van je motor wordt geslingerd, verlies je tijd. Dit kan je eindscore negatief beïnvloeden. Maar maak je geen zorgen, je kunt vanaf het laatste stoplicht dat je gepasseerd bent weer verder spelen en de baan opnieuw proberen om je tijd te verbeteren.
Zijn er checkpoints in Moto X3M? Zo ja, hoe werken ze?
Ja, Moto X3M bevat checkpoints in de vorm van stoplichten langs de racebanen. Wanneer je een checkpoint passeert, dient dit als je respawn-punt als je crasht of faalt. Dit betekent dat je niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen bij een fout, maar vanaf het laatste gepasseerde checkpoint weer verder kunt. Dit helpt bij het oefenen van moeilijkere secties van een baan zonder de hele baan opnieuw te moeten doorlopen.